Rozległy PVP
- Wypowiadanie Wojny: Na serwerze PVE wojny gildii w czasie wojny mogą występować tylko na normalnych obszarach PVP (takich jak Królestwa Pograniczne czy mini gry PVP). System pozostaje niezmieniony na serwerach PVP. - Naprawiono błąd, który powodował, że proste ściany nie przyjmowały obrażeń prawidłowo. - Naprawiono błąd związany z geometrią, który pozwalał graczom przechodzić przez niektóre ściany. - Gildie posiadające już twierdzę, nie mogą zyskiwać kolejnych.
Ogólne zmiany w trybie PVP
- Rozwiązano błąd związany z walką wręcz, który nie zawsze pozwalał prawidłowo atakować Totemy w trybie Zniszczenia. - Kiedy drużyna zdobędzie jeden z punktów pobocznych w trybie Zniszczenia, towarzyszące temu efekty znów powinny być widoczne.
Spotkanie z Seruah
-Zwiększono moc Astralnej Siły. -Naprawiono błąd, powodujący, że spotkanie z Seruah nie resetowało się ani nie kończyło prawidłowo. -Seruah nie powinna już atakować graczy poza swym pokojem. -Naprawiono błąd zmniejszający zdolność namnażania się addów Seruah. -Naprawiono błąd powodujący, że Seruah nie używała swej zdolności “Rozdarty od Wewnątrz” wtedy, kiedy powinna to robić.
Spotkanie z Chathą
- Naprawiono błąd, powodujący, że Chatha nie resetował się prawidłowo. - Dostosowano zdolności Chathy.
Umiejętności zawodowe
- Drwalnictwo: Czarna Laska Duszy wypada teraz gdzieś w Keshatcie. Dzieje się tak w wyniku różnic pomiędzy możliwymi a faktycznymi poziomami mobów pierwotnie przypisanych do receptury. - Drwalnictwo: Kij z Rzeźbionego Srebra wypada teraz prawidłowo.
Xibaluku:
- Balko broni się teraz mądrzej. - Naprawiono błąd polegający na przenikaniu się tekstur w Xibaluku. - Naprawiono błąd, który mógł powodować, że nie rozpoczynał się rytuał oczyszczania lustra. - Zablokowano tylną część pomieszczenia, w którym znajduje się boss Jal Kor, by uniemożliwić wykorzystywanie błędu gry. - Jal Kor Krwawazmora zwraca teraz baczniejszą uwagę na otoczenie, więc podchodźcie ostrożnie. - Ominięcie Balko bez walki nie powinno być już możliwe. - Obrońca Acheronu broni się teraz mądrzej.
Zadania
- Dzikie Ziemie Zelaty – Maść Urody: Zadanie nie zostanie już przerwane, jeśli gracz nie poczeka aż Adeonus przygotuje maść dla Juverny. - Dzikie Ziemie Zelaty – Zniesienie Klątwy: Po przypadkowym usunięciu Chropawego Zwoju, można go teraz pozyskać raz jeszcze przy ponownym rozpoczęciu zadania. - Naprawiono zadanie "Diabelska Przełęcz" na terenie Dzikich Ziem Zelaty. Ogromny Niedźwiedź będzie się pojawiał przy wkraczaniu na obszar, nawet jeśli pierwsza próba zakończy się niepowodzeniem. - Dzikie Ziemie Zelaty – Diabelska Przełęcz: Zastąpiono niewielki zasięg Nestora normalnym odnośnikiem. - Labirynt – Pancerz Królowej: Zadanie jest teraz prawidłowo sklasyfikowane jako część Labiryntu. - Lodowy Demon w Trakcie Atzela powinien się namnażać prawidłowo. - Yeti w Trakcie Atzela powinny być teraz łatwiejsze do odnalezienia. - Piktowie Krokodylej Świty nie będą już grzać rąk przy nieistniejącym ogniu w Piwnicy Rzeźni.
Zmiany ogólne
- Naprawiono błąd synchronizacji między klientem a serwerem, który powodował, że podczas logowania zegar gry wskazywał północ. - Naprawiono problem związany z chaotycznym ruchem kamery przy używaniu widoku myszy. - Naprawiono błąd, który mógł powodować, że postacie graczy blokowały się na animacji pływania przy wyskakiwaniu z wody. - Xibaluku, Kolebka Rozkładu I Piwnica Rzeźni powinny pojawiać się prawidłowo w oknie wyszukiwania. - BNi reagują teraz lepiej, gdy dochodzą do siebie po użyciu na nich zdolności związanych z walką wręcz, takich jak ogłuszenie albo odrzucenie. - Naprawiono problem związany z dymkami w widoku Przyjaciół/Członków Gildii. - Ani gracze, ani BNi nie mogą już przerywać animacji powstawania po odrzuceniu. - Naprawiono problem sprawiający, że animacja Splatania Zaklęć nie działała prawidłowo. - Naprawiono problem związany z opcją mistrza łupów przy rajdach. - Naprawiono poważny błąd powodujący wyciek pamięci pojawiający się w wersji 1.04.
|