Ogłoszenie

Piszcie opinie na temat tej strony na PW.Też o tym jak by ją można zmienić.

#1 2009-04-17 23:54:28

TomoSiara

http://gamefreedom.pl/forum/Themes/Sullen/images/headadmin_167.png

Skąd: Ty wiesz to czego ja nie?
Zarejestrowany: 2009-04-17
Posty: 25
Punktów :   

Szczegóły Oblężeń PvP

Asystent producenta Morten Byom szczegółowo tłumaczy niektóre elementy i zmiany w trybie gry Massive PvP.

Hej,

chciałbym wyjaśnić kilka elementów rozgrywki związanych z systemem Massive PvP. Mam nadzieję, że uda mi się wytłumaczyć, co próbowaliśmy osiągnąć z pomocą tego systemu, oraz co zmieniliśmy, by działał on jeszcze lepiej.

Przede wszystkim, chcę podziękować wszystkim za komentarze i opinie zamieszczone na naszym forum. Chcemy, by nasza gra była najprzyjemniejszym tytułem w życiu wielu graczy, a nie osiągnęlibyśmy tego bez pomocy beta testerów i całej społeczności.

Okno podatności

Okno podatności przedstawi listę wszystkich twierdz, ich właścicieli, a także to, kiedy dana twierdza jest gotowa do przyjęcia ataku, oraz gildie mające prawo ją atakować i liczbę punktów PVP posiadanych przez gildie.

Jeśli wasza gildia zdecyduje się zaatakować twierdzę innej gildii, deklarację wojny złoży przez okno podatności. Gildia wybiera, które miasto chce zaatakować, i pojawia się na liście potencjalnych napastników w następnej bitwie. 24 godziny przed potyczką okno podatności zostanie zablokowane, a napastnik wybrany. Od tego momentu napastnicy nie mogą dokonywać żadnych zmian.

Kiedy wasza gildia wygra pojedynek Massive PvP i przejmie kontrolę nad twierdzą, system automatycznie ustawi jej status na dostępny za trzy dni. Dokładna godzina otwarcia twierdzy na atak może być modyfikowana, by dostosować się do preferencji graczy należących do gildii.

Jeśli zdecydujecie się kontrolować twierdzę i czerpać z niej korzyści, będziecie także zobowiązani do jej regularnej obrony. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nie jest to jedyny tryb gry, z którego chcą korzystać nasi gracze, tak więc okno podatności skonfigurowano w taki sposób, by obrońcy mieli chwilę przerwy między bitwami.

Punkty PvP Gildii

Jeśli kilka gildii zechce zaatakować daną twierdzę, pierwszeństwo ataku ustalone zostanie za pomocą punktów PvP gildii.

Punkty te generowane będą przez poszczególnych graczy należących do gildii, a można je pozyskać na dwa sposoby. Pierwszy to uczestnictwo w minigrach PvP. Drugi, powstały dzięki waszym komentarzom społeczności, to punkty przyznawane za rozwój umiejętności gracza w trybie PvP. Nie znamy jeszcze konkretnych liczb powiązanych z obiema metodami, zatem chciałbym zachęcić wszystkich do komentowania – pozwoli nam to właściwie zbalansować rozdział punktów między tymi dwoma sposobami. Czekamy także na pomysły związane z innymi czynnościami w trybie PvP, które mogłyby być nagradzane punktami. Cała idea opiera się na tym, że w przypadku konfliktu między kilkoma gotowymi do ataku gildiami, zastosowane rozwiązanie musi być jak najbardziej sprawiedliwe – ustalane za pomocą punktów gildii. Nasz zespół uważa, że pozyskiwanie punktów poza rozgrywką PvP nie ma sensu.

Z początkiem oblężenia punkty napastnika spadną do zera – w ten sposób podczas oblężeń każda gildia będzie w stanie spróbować swoich sił, a nie tylko te najaktywniejsze gildie.


--------------------------------------
Gram na Polskim serwerze AoC Cymeryjczykiem.Więcej informacij nie podam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogikawnow.pun.pl www.hero.pun.pl www.gpwsiiz.pun.pl www.narutoarea.pun.pl www.butterflies.pun.pl