Ogłoszenie

Piszcie opinie na temat tej strony na PW.Też o tym jak by ją można zmienić.

#1 2009-04-17 23:53:58

TomoSiara

http://gamefreedom.pl/forum/Themes/Sullen/images/headadmin_167.png

Skąd: Ty wiesz to czego ja nie?
Zarejestrowany: 2009-04-17
Posty: 25
Punktów :   

Ewolucja PvP – nadchodzą zmiany!

Czy wiecie, że większość graczy korzysta z serwerów oznaczonych jako PvP? My owszem, więc spieszymy, by przedstawić garść poprawek, które dadzą nowe życie temu jakże ważnemu elementowi rozgrywki.

Zaraz po premierze Age of Conan urządziliśmy burzę mózgów dotyczącą tego, co jeszcze można zmienić w części gry poświęconej walce między graczami, teraz natomiast jesteśmy gotowi, by przekazać wam te zmiany. Wszystkie modyfikacje, dodatki i poprawki powinny pojawić się w grze z końcem czerwca lub na początku lipca.

Oto niektóre zmiany, które na dniach powinny pojawić się w grze.

Konsekwencje PvP – system ściganego

Koniec z bezkarnością za złe uczynki. Oczywiście, Hyboria jest okrutna i barbarzyńska, nie należy więc oczekiwać, że ktoś zostanie ukarany za uderzenie cię bardzo ciężkim toporem, jednak i ten świat zakosztuje wkrótce sprawiedliwości.

W tym właśnie miejscu do akcji wkracza system ściganego – za pomocą kolorów od niebieskiego poprzez pomarańczowy aż do czerwonego sygnalizuje on, w jak dużym niebezpieczeństwie się znajdujesz.

Standardowo, każdy z graczy jest niebieski, jednak jeśli zaczniesz mordować innych graczy, twój status ulegnie zmianie. Jeśli zabijesz kogoś o wiele słabszego, poziom ściganego szybkim krokiem zbliży się do czerwonego. Podobnie karane będzie ciągłe zabijanie tej samej osoby lub inna niesprawiedliwość. Im poważniejsze przestępstwo, tym jaśniej rozbłyska czerwień.

Czerwony status może być dosyć nieprzyjemny – inni gracze mogą zabijać cię bez strat we własnym statusie, a jeśli zabiją cię, gdy jesteś czerwony, stracisz jeden ze swoich najlepszych przedmiotów oraz część złota.

Czerwony status to miecz obosieczny – z jednej strony, część graczy będzie cię unikać, jednakże z drugiej inni zaczną polować na twój ekwipunek i złoto.

Poziomy PvP, rangi oraz sprzęt do PvP Warto podkreślić, że system ściganego nie ma na celu karania za zabijanie innych graczy, a jedynie niesprawiedliwe i często nieuzasadnione morderstwa – walka między graczami to jeden z podstawowych elementów Age of Conan, chcemy więc nagradzać za nią graczy. W tym celu uruchamiamy poziomy PvP. Wkrótce będziecie w stanie zyskiwać poziomy PvP poprzez uczestnictwo w grach PvP. Łącznie przewidzieliśmy 10 poziomów.

To jednak nie wszystko. Kiedy osiągniesz 10 poziom PvP, będziesz mógł pozyskiwać dodatkowe rangi w PvP. Nie będzie to łatwe, szczególnie że przegrywając, tracisz swoje rangi. Oczywiście wysoki poziom PvP oraz rang gwarantuje pewne profity.

Właśnie z tego powodu dodajemy do gry sprzęt przeznaczony do PvP. W grze pojawią się sprzedawcy handlujący tym specjalnym ekwipunkiem, jednak by go zakupić, potrzebne jest zarówno złoto, jak i odpowiedni poziom lub ranga PvP!

Sprzęt do PvP to przedmioty każdego niemal gatunku. Niektóre zależne będą od rasy i profesji, podczas gdy inne dostępne będą dla wszystkich. Rzućcie okiem na sprzęt używany na naszych wewnętrznych buildach, a jest to tylko mały fragment całości!

Poprawki i ulepszenia PvP

Oczywiście poprawianie trybu PvP w Age of Conan wiąże się nie tylko ze sprzętem wysokiej klasy. To także cała masa drobnych zmian, poprawek i dodatków uprzyjemniających grę wszystkim.

Czeka nas cała masa poprawek, a w notatkach do najnowszego patcha znajdziecie szczegóły. Przyjrzyjmy się jednak niektórym zmianom.

Pierwszą z nich jest system pojedynków umożliwiający graczom stoczenie bez poważniejszych konsekwencji potyczki zarówno na serwerach PvP, jak i PvE. Pozwala to także, by gracze z serwerów PvE wzięli udział w grach PvP bez angażowania się w minigry, dając im możliwość zarówno sprawdzenia umiejętności, jak i rozstrzygnięcia sporu!

Zmieniamy także nieco system obrażeń w PvP (nie wdając się zbytnio w szczegóły) i uniemożliwiamy graczom atakowanie członków własnej gildii inaczej niż podczas pojedynku.

Pozostałe zmiany to poprawki instancji, umiejętności szarży pozwalającej na oszołomienie przeciwnika, którego zaatakujemy. Klasy czarujące także powinny oczekiwać sporych zmian, których szczegóły zostaną przedstawione już wkrótce!


--------------------------------------
Gram na Polskim serwerze AoC Cymeryjczykiem.Więcej informacij nie podam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.planeta-naruto.pun.pl www.arenazerqv.pun.pl www.peugeot207club.pun.pl www.56ks.pun.pl www.maly-kacik.pun.pl